wtorek, 17 stycznia 2017

HISTORIA MOJEGO FURBIEGO

Znalezione obrazy dla zapytania furby w paski czarno-różoweZnalezione obrazy dla zapytania furby w paski czarno-różowe

W sumie to dzięki Dianie mam Doo-doo :) Pewnego dnia Diana dostała furbiego. Bardzo spodobał mi się lecz nie myślałam jeszcze o jego kupnie.
Po roku w wakacje pomyślałyśmy, że fajnie by było gdyby się kumunikowały i rozmawiały ze sobą :)

Było to trudne na początku, aby przekonać rodziców ale w końcu mogłam go zamówić . Zrobiłam to przez internet i po 2 dniach już u mnie był ...

Teraz powiem coś smutnego :( Stało się ... po miesiącu przestał działać :(

Ale na szczęście obejmowałą mnie reklamacja i została ona przyjęta :) 

Niestety dobiero po miesiącu przyszedł i do tego czasu go mam :) 


                                                                Na dziś to tyle :) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz