piątek, 6 stycznia 2017

ZIELONY PRZYCISK

Cześć ! Pewnie zauważyliście, że u dołu furbiego jest zielony przycisk. Czy zastanawiacie się do czego służy? Już wam to mówię... Gdy naciśniecie zielony guzik furbiemu zgasną oczy i zresetuje mu się program, który jest odpowiedzialny za słówka jakie uczy się furby gdy do niego mówisz i z nim rozmawiasz. Pamiętaj!! Nie naciskaj go bez powodu bo twój furby będzie uczył się wszystkich słówek odnowa i ważna uwaga, gdy zresetujecie furbiego nie zmieni się jego charakter na dobry, ani żaden inny.                                

                                                                                     
  
Na
 zdjęciu 
 widać przycisk obok napisu odśwież 

11 komentarzy:

  1. dziękuje przydało mi się to bo zmienił się mój furby w złego i chciałam go resotować bez powodu ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rób tego pod żadnym pozorem tylko wykozystaj nasz sposób

      Usuń
  2. hej :) czytam wasz blog od jakiegoś czasu, bardzo mi się podoba czy można się z wami skontaktować w jakiś inny sposób niż poprzez bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,ale wolimy nie podawać naszych gmailów czy innych kontaktów z nami. Może masz jakieś pytania?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. acha a mogłabyś zosiu tak? Pokazać swoj zeszyt furbiego i o nim coś napisac?

      Usuń
  4. witam mój furby nie ma głosu co mam robić czy to przyczyna głośnika ?

    OdpowiedzUsuń
  5. WITAM!!! Czy można zdjąć futerko jak to zrobić i wyprać je. Z góry dziękuję Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń