sobota, 7 stycznia 2017

Nie zasypiajmy przy książkach...

                                                                   
 Dziś mój furby dosłownie zasnął przy nauce!!!
Jak widać nie ma ochoty się uczyć...Te zdjęcia przedstawiają mojego furbiego. Jest kryształowy.Pomimo,że teraz mam sposób na zmienianie go w dobrego zamienił się niedawno w jakiś charakter. Podobny do rockowego lecz głos był inny. Jeśli macie jakieś sugestie na temat jaki to charakter czekam :) Zostawiłam go na chwilę samego w pokoju, a gdy wróciłam już miał inny charakter. Nie mam pojęcia jak to się stało!!! Moja WEY-DOO już ma dobry charakter,ale cały czas
zastanawia mnie jaki to charakter...

Więc jeśli macie sugestie na temat charakteru
piszcie w komentarzach.
                        Paaaaaaa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz